BD-Expo

Tudta, hogy a nemzetközi vállalatok éves marketingköltségvetésük átlagosan 40%-át költik a szakvásárokon való részvételre egy-egy évben? A vásárok még a digitalizáció és az online marketing világában is állandó részei a marketingmixnek.

Mit nyerhet, ha részt vesz egy nemzetközi vásáron?

  • Nagyobb cég-, ill. márkaismertség,
  • Közvetlen kapcsolat a vevőkkel,
  • Új piacra lépési lehetőség, vagy a piaci pozíció erősítése,
  • A versenytársak megismerése,
  • Intenzív információcsere a piaci szereplőkkel,
  • Nemzetközi piaci helyzet feltérképezése.

A BD-EXPO Kft. több mint 25 éve képviseli a különböző nemzetközi vásárvállalatokat, köztük a Messe Düsseldorf- és a Messe Frankfurt-, valamint az Informa Markets csoportokat, amelyek a világ legnagyobb nemzetközi vásárszervezői közé tartoznak. De a csehországi BVV Trade Fairs Brno vásárai is szerepelnek nemzetközi portfóliónkban.

Melyik vásár a legmegfelelőbb az Ön üzleti céljaihoz?
Segítünk a helyes döntés meghozatalában. Feltérképezzük Önnek, hogy egy adott szakvásáron kik a versenytársak, kik az együttműködő partnerek, mekkora és mennyire nemzetközi a látogatók száma és összetétele, és ellátjuk a részvételhez szükséges további hasznos információkkal. Megvizsgáljuk azt is, hogy a költségvetés megfelel-e a vásár lehetőségeinek. Magyarországi képviseletként a portfóliónkban szereplő összes vásárunk minden részletét jól ismerjük.